컨텐츠 바로가기


  • THUNDERTIGER KIT (키트)
  • THUNDERTIGER PARTS (부품)
  • CARISMA KIT (키트)
  • CARISMA PARTS (부품)
  • TOYEAST KIT (키트)
  • MUGENSEIKI KIT (키트)
  • MUGENSEIKI PARTS (부품)
  • FUTABA (후타바)
  • 아카데미에어로

현재 위치

  1. 게시판
  2. 공지사항

공지사항

공지사항입니다.

게시판 상세
제목 [무겐] MBX-8 정보 공개
작성자 RC관리자 (ip:)
  • 작성일 2017-12-11 13:43:41
  • 추천 추천하기
  • 조회수 105
  • 평점 0점

(주)아카데미과학 직영 쇼핑몰을 방문해 주셔서 감사합니다.


MUGEN SEIKI 신형 버기 MBX-8 정보가 업데이트 되어 소비자 여러분께 공유 드립니다.


The NEW MBX8 has a lot to offer! More durable, more acceleration, more runtime, easier to work on, and lightweight. The new Mugen Seiki MBX8 buggy has been put to the tested and develop by the best drivers in the world. Soon you'll be able to get your hands on the MBX8 Nitro buggy. Coming late January 2018!

Part # E2021 MBX8 Nitro Buggy Kit.

Here's a look at some of the new features for the Mugen Seiki MBX8.

NEW MBX8 은 더욱 다양한 기능을 제공합니다.

향상된 내구성, 가속력,런타임,정비성  그리고 경량화 까지!!

세계 유명 드라이버의 테스트 및 개발 보완 사항이 신형 차량에 접목 되었습니다.

2018년 1월 하순, 새로운 MBX-8 을 만나 보실 수 있습니다


Chassis:
- The MBX8 chassis features a new design that improves traction and stability in bumpy conditions and on the exit of corners. The steering post are also keyed into the MBX8 chassis for easier maintenance.

샤시

새롭게 디자인된 MBX8 샤시는 범피 컨디션 에서의 코너 탈출시 트랙션과 안정성을 향상 시킵니다.

스티어링 포스트는 기존과 다른 형식으로 샤시에 고정되어 정비성이 향상 되었습니다.  


Differential and drivetrain:
- High Traction Differentials are included in the MBX8. The Mugen Seiki HTD provides increased acceleration, longer runtime, and more consistent handling. The HTD's also increase stability, traction, and improve handling in bumpy conditions. The HTD has a new larger volume diff cup to increase consistency during long main events. This makes it easier to time rhythm sections, better in bumpy and low grip conditions, helps to increase traction, and increases fuel mileage.

디퍼렌셜과 구동계

MBX8 에는 무겐 하이트랙션 디프가 기본 포함 됩니다. 무겐 하이트랙션 디프는 향상된 가속, 연비 그리고 일정한

코너링을 제공 합니다. 또한 범피 트랙에서의 안정성, 트랙션,핸들링이 향상 됩니다. 커진 디프케이스는 메인 이벤트(메인전) 에서의 일정한 반응을 유지하며, 범피, 로우 그립시 리듬 섹션을 좀 더 쉽게 클리어 할 수 있도록 합니다.


- New straight cut 13T bevel gear and 44T conical gear.
The new straight cut bevel and conical gears increase acceleration, runtime, and efficiency. A free and efficient drivetrain will also increase speeds while cornering.

새로운 스트레이트컷 13T 베벨기어 및 44T 코니컬(링) 기어

새로운 스트레이트컷 베벨과 코니컬 기어는 가속력,런타임,그리고 효율을 향상 시킵니다. 부드럽고 효율적인 구동계는 코너링 스피드를 향상 시킵니다.


Lightweight one-piece wing mount:
- The new lightweight one-piece wing mount lower the center of gravity. The position of the wing and wing mount is optimized to improve the performance of vehicle. The height of the wing mount is adjustable. This allows you to control the down force on the rear of the vehicle by simply raising or lowering the mount on the shock tower.

경량 원-피스 윙 마운트

새로운 경량 원-피스 윙 마운트는 무게 중심을 낮춥니다. 윙과 윙마운트 포지션의 변화로 머신의 퍼포먼스를 향상 시킬 수 있습니다. 윙 마운트 높이는 조절이 가능하며, 이는 조종자로 하여금 쉽게 윙(마운트)의 높이를 높이거나 낮출 수 있게하여 차체 후방 다운 포스를 조절 할 수 있도록 합니다.


Lightweight high down-force wing:
- The new IFMAR legal wing is lightweight and provides amazing down force and cornering. The underside of the wing uses a new design to reduced weight and creates additional down-force.

경량 하이 다운포스 윙

IFMAR 규정에 부합하는 하이 다운포스 윙은 뛰어난 다운포스와 코너링을 제공 합니다. 윙 하부는 새롭게 디자인 되어 무게를 감소 시키고 부가적인 다운포스를 제공합니다. (딤플가공) 


*Tune in December 18th for more exciting features and photos of the Mugen Seiki MBX8 Nitro Buggy.

더욱 자세한 소식 및 이미지는 12월 18일 추가 공개 됩니다.

 


첨부파일
비밀번호 * 삭제하려면 비밀번호를 입력하세요.
관리자게시 스팸신고 스팸해제
목록 삭제 수정 답변
댓글 수정

비밀번호

수정 취소

0 / 500 byte